Macam Macam Ada.

3.05 p.m - Pizza Hut, Giant Ipoh.

Aku keluar nak sedut asap. Baru nak pasang rokok aku nampak sorang awek pizza nangis sorang sorang kat tepi tu. aku datang dan tanya kenapa. Dia balas takda apa.


7.00 p.m - Kedai Keropok Lekor, Giant Ipoh.


Pekerja perempuan yang kerja kat situ bengang sebab budak baru yang janji nak masuk pukul 6.00 tak datang. Call tak angkat.


7.16 p.m - Kedai Lima Ringgit, Giant Ipoh.


Aku baru je nak masuk beli tabung yang bos aku suruh beli, aku nampak sorang lagi pekerja dia nangis. Perempuan. Belakang kotak kotak hadiah. Aku tanya are you okay? Dia bagi aku jawapan yang sama jugak sambil senyum.


8.20 - Kedai Asam Aku, Giant Ipoh.

Mesej masuk tah dari siapa. Bukak je mesej dia cakap aku ..

2 ulasan:

takiya berkata...

aku ape siot!
tergantung la!!

syazwani berkata...

Aku what ?