* * *

lepas satu satu
lepas satu satu
lepas ini apa
lepas ini apa
lepas ini apa lagi yang kau nak kritik pasal aku
lepas ni apa lagi kau nak ludah pasal aku
lepas ni apa lgi kau nak bebel pasal aku
semua tak kena
semua tak masuk
saemua tak betul
semua salah
semua aku salah
aku siapa
aku ini siapa
siapa aku ini
sebenarnya siapa aku
siapa aku sebenarnya
hidup maki
hidup ludah
hidup penuh beribu sumpahan sialan
apa kau nak?!
ingin aku berambus
apa kau nak?!
ingin aku mampus.

aku ini gagal sebagai seorang anak.

2 ulasan:

Unknown berkata...

walau apapun jenis masalah kita,
perbaiki lah hubungan kita dengan Allah...
mesti Allah tulun kita selesaikan masalah even masalah kita dgn sesiapa pon..

insyaAllah :)

faeishak berkata...

permulaan spt antologi mat biasa oleh ayam. Kau rasa kau tak guna? Kalau difikir psl org begini lah jadinya. Walau pun keluarga hadap saja.